God morgon bloggen♥

vaknade 08.10 i morrse.. första dagen jag gör det på lovet.
sen duschada jag. Vet inte vad jag ska hitta på i dag, men det 
blir väll stallet elr nått..(:
Vad ska ni göra i dag?

här kommer några bilder jag glömt att ladda upp..

  
blink, blink:P
 

nk julskyltning:)



stolt skulptör;P


mysig mäh snö :)

färja jag såg på nån blogg.. :)

tolkning på G, jag och emma tolkade i torsdags tror jag.. hade inte
nån bild när vi gör det, men vad har man syskon till? jo, man lånar bilder
av dom.. det är min syrra som sitter på vår lilla häst
  och min pappas
sambo och hennes hund som åker skidor.. ja elr hon åker skidor och hunden
springer brevid.. :)


//wezy  ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0