myskväll :)

sitter här och myser framför tvn med popkorn medans mitt nagellack
tårkar, man måste ju va fin inför nyår, haha,. (; 
men i alla fall,  gissa what.. när jag kom hem från stallet i dag så hade
mamma köpt en ny tv :O asså hon hade typ inte sagt nåt
eller så utan hon bara kom hem med en 50tumms tv
som hon köpt på mellandagsrean :D


här är den.. tagen med vebbkameran så det är inte så
bra
kvallete på bilden elr vad man ska säga :P


en bortglömd bild innan jul.. en snöhäst jag och mina syskon gjorde..
eller jag gjorde vänstra örat och dom gjorde typ resten c; haha., men
jag frös as mkt för min vinterjacka var i tvättmaskin så jag hade bara en
höstjacka.. men ska gå och lägga mig snart, måste ju vara pigg för i morrgon ;)


haha, men uch.. aja bjuder på dom för vem vet kanske sista bilderna ni ser på mig från 09 ;)

men ska se klart på filmen nu..

// wezy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0