två dar kvar på 09

i morgon är det nyårsafton :)
ska vara med mina kusiner och fira med familjen å
ha det mysigt c:
och så ska vi äta upp vårt pepparkakshus.. mums, eller 
det är bara nonstop´en som är goda typ q:
 
vi har gjort mallen och allt själva :) haha, *stolt*
 
jag ska absolut ha taket för det är där alla nonstop´en sitter ;D

justdet, fick ett par jättegulliga sillver örhängen med sjöldpaddor på c: (dom som
känner mig vet typ att jag älskar sköldpaddor, jag har faktist en.. aja) hon skulle
typ ha gett dom till mig på alla hjärtans dag men tappade bort dom och så hittade
hon dom i går och gav dom till mig då i ställer, haha vimsig mamma man har (;

-Hej, här är lilla nyvakna jag.. ignorera mig tack..






men ska se på en film nu, nickolas nickelby eller nått sånt heter den..

/ wezy <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0